Beiträge von Golradir

    ich sehs nicht ganz so drastisch... die talente gefallen mir zugegebener weise nicht allzu sehr, da ich den aoe-hot als eher schwach ansehe und ein talent, dass mir noch einmal den nutzen aus meinem +heal erhöht find ich auch nicht soo dolle... aber naja


    schatten find ich ganz gut, hat sogar ansätze pve-tauglich zu werden, durch den 5% +schadensbuff für alle. sicherlich ne sache die man sich überlegen kann.


    die skills find ich allerdings schon ganz gut... man muss mal die beta abwarten wie gut sie dann wirklich einsetzbar sind... bin mir aber noch nicht sicher ob ich wirklich hauptsächlich holy speccen will oder einfach 31 disc 30 holy mache

    http://forums.worldofwarcraft.…ml?topicId=15493095&sid=1


    Bin hier auf Talente gestoßen die mir sehr plausibel erscheinen... und muss leider sagen, dass ich besonders vom Holy-Tree äußerst enttäuscht bin... positiv zu vermerken ist, dass der wunderbare Brunnen nun anscheinend endlos viele Charges hat... weiterhin fraglich ob wirklich gut einsetzbar... in Naxx fallen mir jedenfalls nicht allzu viele Encounter ein.


    Die neuen Talente, die zusätzliche Grp-Heals bringen werden wohl hauptsächlich overheal sein und das 41er Talent erinnert an ne Pala-Aura, die keiner braucht.


    Im Disziplin-Tree ist Quiet Contemplation ziemlich gut für pve, sonst aber nicht allzu viel gutes für Pve... nur für das Solospiel und PvP scheinen einige nette Sachen dabei zusein.


    Schatten finde ich ganz interessant, dass man offenbar unsichtbar wird, wenn man MC anwendet... bestimmt n ganz witziges feature.


    Discipline
    Tier 5
    Quiet Contemplation
    Requires 1 point in Divine Spirit
    Requires 20 points in Discipline Talents
    Regenerate mana equal to 5/10/15% of your Spirit every 5 seconds, even while casting.


    Tier 6
    Iron Will
    Requires 25 points in Discipline Talents
    Increases your chance to resist Charm and Polymorph effects by 5/10/15%.


    Tier 7
    Moral Authority
    Requires 5 points in Force of Will
    Requires 30 points in Discipline Talents
    Your critical strikes from spells cause the target to become Humbled, reducing all stats by 2/4/6/8/10% and dazing the target for 6 seconds.


    Tier 8
    Constitution
    Requires 35 points in Discipline Talents
    Increases your maximum health by 1/2/3/4/5% and reduces the chance you are hit by spells by 1/2/3/4/5%.


    Tier 9
    Pacify
    Requires 1 point in Power Infusion
    Requires 40 points in Discipline Talents
    10% of base mana 30 yd range
    1.5 sec cast 2 min cooldown
    Telepathically induce a state of pacifism, making the target unable to attack or use any offensive spells or abilities for 10 seconds.


    Holy
    Tier 6
    Improved Inspiration
    Requires 3 points in Inspiration
    Requires 25 points in Holy Talents
    The Inspiration effect also increases your target’s resistances to all schools by 10/20.


    Tier 7
    Empowered Light
    Requires 30 points in Holy Talents
    Your Flash Heal and Smite spells gain an additional 2/4/6/8/10% of your bonus spell damage effects.


    Lightwell
    Requires 1 point in Spirit of Redemption
    Requires 30 points in Holy Talents
    365 mana
    1.5 sec cast 5 min cooldown
    Creates a holy Lightwell near the priest that lasts for 2 min. Friendly targets can click the Lightwell to restore 1600 health over 10 sec. Being attacked cancels the effect.


    Tier 8
    Rapture
    Requires 1 point in Lightwell
    Requires 35 points in Holy Talents
    Gives your Flash Heal and Greater Heal spells a 1/2/3/4/5% chance to cast an identical spell on each party member at no additional cost while your Lightwell is active.


    Tier 9
    Aura of the Chosen
    Requires 5 points in Rapture
    Requires 40 points in Holy Talents
    Instant
    Light radiates from you, healing the friendly target and all party members within 30 yards for 1% of their total health every 2 seconds.


    Shadow
    Tier 2
    Shadow Affinity
    Requires 5 points in Shadow Talents
    All shadow spells cast against you restore 1/2/3% of your total mana. In addition, your shadow spells generate 8/16/25% less threat.


    Tier 6
    Improved Mind Control
    Requires 25 points in Shadow Talents
    Reduces the cast time of your Mind Control spell by 0.5/1 sec.


    Tier 7
    Dark Power
    Requires 30 points in Shadow Talents
    Your Shadow Word: Pain, Mind Flay, and Mind Rot spells gain an additional 3/6/9/12/15% of your bonus spell damage effects.


    Tier 8
    Possession
    Requires 2 points in Improved Mind Control
    Requires 35 points in Shadow Talents
    Gives you a 33/66/100% chance to become invisible while you are channeling your Mind Control and Mind Vision spells.


    Withering Touch
    Requires 1 point in Shadow Form
    Requires 35 points in Shadow Talents
    All melee and ranged attacks against you while you are in Shadowform cause the attacker to suffer shadow damage equal to 4/7/10% of the damage taken.


    Tier 9
    Subversion
    Requires 3 points in Withering Touch
    Requires 40 points in Shadow Talents
    660 mana 30 yd range
    Instant cast 3 min cooldown
    Calls forth stifling darkness which drains 630 mana and causes 545 shadow damage to all enemies within a selected area over 8 seconds. You gain mana equal to 10% of the damage caused.


    Trainable Ranks listed below:
    Rank 2: 875 mana, drains 835 mana and causes 722 shadow damage.
    Rank 3: 1130 mana, drains 1079 mana and causes 933 shadow damage.